poniedziałek, 7 stycznia 2019

Podsumowanie 2018


Uwielbiam tworzyć listy, podsumowania i spinać wszystko w liczby.
Chyba pomaga mi to spokojnie oddychać, chociaż nie jestem typem tego perfekcjonisty. 

2018
Tysiące zrobionych zdjęć
Ponad dwieście zrzutów ekranu
Około setka ujęć filmowych
Kilkanaście wypisanych cytatów.
Kilka spełnionych marzeń
Jeden koniec świata
Okrągła rocznica 
Nowy członek rodziny
34 obejrzane filmy 
16 koncertów
12 przeczytanych książek
5 obejrzanych seriali, takich doszczętnie skończonych 
3 spektakle teatralne
2 genialne płyty
1 ważna piosenka


Wiesz co? Ten rok był pełen nowych doświadczeń. 
- Nauka w szkole językowej.
- Pierwsze leczenie kanałowe!
- Pierwsza kolizja drogowa, pff. 
- Nadanie tytułu ciotki. 
- Wolontariat Plaży Gotyku i Klubowych Mistrzostw Świata.

Ten rok przyniósł wiele zmian. 
- Zwolniłam się z pracy! :) 
- Zmieniłam Sony na Canona. 
- Obcięłam włosy. 
- Łamałam strefę komfortu. 


Trzy lata, dwie korony, jeden tytuł! - Tak wspominam Starsa. 


Nie zmieniłam przyjaciół, mówcie co chcecie ale jest to wielki sukces!


Przeszłam setki kilometrów, serio!
Moja praca mi w tym pomaga, jak i to że jestem biedną studentką. 
Wolę chodzić, niż płacić miliony monet za transport. 
Podróżowałam!

Przeżyłam najlepszy koncert w życiu, ale to jeszcze opiszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )