środa, 20 stycznia 2021

Autoportret!



Jestem córką, siostrą, wnuczką, szwagierką, ciocią i matką chrzestną. Jestem również przyjaciółką, pracownikiem (coraz mniej), kierowcą i studentką  psychologii. Prawdopodobnie też barmanką. Od nie dawna również mieszkam znowu w swojej rodzinnej miejscowości. 


Zaczynam być hazardzistką i fanką zdrapek! Wielbicielką treningów i wyznawczynią długich spacerów lub wielokilometrowych wycieczek rowerowych. Ruszam się według zegarka, a większość swojego wolnego czasu spędzam na cmentarzach (wiem, brzmi przerażająco). Nadal kocham maski w płachtach, watę cukrową i żółte lampki. Mam coraz mniej czasu,  a coraz więcej wątpliwości. Jestem coraz bliżej stwierdzenia "weź się poddaj". Coraz częściej wątpię w swoje możliwości! A gdy patrzę na powyższe zdjęcia mówię, Kinga jednak jesteś piękna i zajebista... 

Taka jestem dziś 19 stycznia 2021 roku w dniu moich 24 urodzin. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )