piątek, 4 sierpnia 2017

Oszczędzasz na wakacje!


Kup skarbonke, postaw cel i działaj. Zrób jak ja, albo jeszcze lepiej - nie będę miała nic przeciwko. 
Pewnie wiesz, że rok temu byłam na Malcie. Malta to trochę taka Wielka Brytania ( może tylko pod względem czerwonych budek telefonicznych, ale jednak ). Ta urocza czerwona budka krzyczała z półek sklepowych kup mnie, kup. Jak widzicie uległam, a ona niepostrzeżenie wygrała. Musiałam zrobić coś z tą małą cwaniarą, więc wpadłam na pewien szatański pomysł. 



Przez cały rok zbierałam piątki! Misja wakacje, dzięki temu za pare dni jadę do Wrocławia. W tym roku zostaję w Polsce, być może w 2018 wyjadę za granice. To jednak są jeszcze odległe czasy, narazie trzeba zatrzymać się tu i teraz. A was zachęcam do podjęcia wyzwania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )