czwartek, 2 lipca 2015

Dlaczego?


Dlaczego, ale o co chodzi? Co mnie tu sprowadziło, czego ja chcę i skąd się wzięłam. Może odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej.

Pewnego dnia stwierdziłam, że mam zbyt fajne życie. Spotyka mnie tak wiele cudownych chwil, spełnia się tak wiele moich marzeń. Więc muszę się tym dzielić, pokazywać, udowadniać że można. Zmieniać siebie, aby żyło się piękniej i lepiej. Poszukiwałam też motywacji, "poradników", odpowiedzi której nikt mi nie potrafił udzielić. Dlatego właśnie mam swoje miejsce w sieci. Chcę wam pokazać, że żadna siła nie jest wstanie nam przeszkodzić. A gadanie nie masz znajomości, nie spotkasz go bo on jest kimś znanym oraz po co ty tam jedziesz, po co ty to robisz nie mają kompletnie żadnego znaczenia. Bo siła jest w marzeniach, nie wiem co jest lepsze możliwość spełniania marzeń, czy to, że mogę wymyślać nowe. Będę pisała o tym czego pragnę, o tym co mnie zachwyca, zacznę pokazywać swoje zdjęcia, dzielić się nowymi rzeczami i miejscami. Abyście razem zemną mogli odkryć piękno w sobie i świecie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )