czwartek, 15 września 2016

Misja Valletta


Waszą przygodę z Maltą zacznę od Valletty.
Ona sama była dla mnie niejako misją, do dziś pamiętam kartkówkę z geografii. Kartkówkę której nie zaliczyłam bo nie wiedziałam co jest stolicą Malty. Myślę, że widząc te zdjęcia wy raz na zawsze zapamiętacie gdzie leży Malta na mapie no i że Valletta to jej stolica.

 
Tak, to są żywi ludzie. Wyobraźcie sobie moje przerażenie, gdy w wizjerze zobaczyłam machającą rękę. 



Wszędzie mnóstwo pocztówek, moje uzależnienie. 






A takie parkowanie na Malcie to normalka, to nic że nie wiem jak ona chce potem wyjechać. 



Na wielu moich zdjęciach zobaczycie piękne kolorowe drzwi, balkony i okiennice. 














Rośnie mi konkurencja :)

























Pierwsze 50 zdjęć, ogólnie zrobiłam ich 700, 150 usunęłam. Spokojnie możecie odetchnąć z ulgą, gdyż nie wszystkie wam pokaże. Mam nadzieje, że jesteście usatysfakcjonowani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )