wtorek, 6 września 2016

Sierpień w obiektywie

Jeszcze nie jestem wstanie jednoznacznie stwierdzić czy polubiliście moje fotki z iPhone, ale nawet jeśli nie to nikt nie zabroni mi ich tu wrzucać.
Delektujcie się tym, że odkrywam przed wami mój prywatny świat. Oglądajcie, żyjcie przypuszczeniami i zmyślonymi historiami. Bo co może być ciekawszego od życia kogoś innego. Ostrzegam będzie wiele zdjęć z moich wakacji więc może zawiać nudą w szczególności gdy jesteś osobą która nie lubi gdy ktoś inny jest szczęśliwy.

 

1. Moje pierwsze świderki       2. Tak wygląda moje miasto nocą       3. Uzależniona od bez




1. Lizard King - Toruń           2. Babcia z nowym butem       3. Wakacje

           
                  1. Dworzec Gdański                        






           

           

           



           

           





                 

                 
                                 1. Polska ziemia                                     2. Gastro


               
                 1. Gastro cz.2                          2. Po 36h bez snu         3. Kto by nie chciał tak pracować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcę z Tobą porozmawiać, napisz coś : )